
Woningbrand aan de Wheme
NieuwslinkWINTERSWIJK - Aan de Wheme in Winterswijk is zaterdagmiddag een brand in een woning uitgebroken. De brandweer ging met diverse voertuigen op pad. Voor zover bekend zijn er geen gewonden gevallen. Over de schade kan nog niets gezegd worden. De brand brak vlak na een uur ‘s middags uit. Met onder meer 2 tankautospuiten en 1 hoogwerker is de brandweer uitgerukt.











