Afbeelding

Woningbrand aan de Wheme

Nieuwslink

WINTERSWIJK - Aan de Wheme in Winterswijk is zaterdagmiddag een brand in een woning uitgebroken. De brandweer ging met diverse voertuigen op pad. Voor zover bekend zijn er geen gewonden gevallen. Over de schade kan nog niets gezegd worden. De brand brak vlak na een uur ‘s middags uit. Met onder meer 2 tankautospuiten en 1 hoogwerker is de brandweer uitgerukt.

Foto: Gerrit Kolkman
Foto: Gerrit Kolkman
Foto: Gerrit Kolkman

Advertenties doorgeplaatst vanuit de krant