Lindenarboretum. Foto: Gerda Beverdam
Lindenarboretum. Foto: Gerda Beverdam

Wandelen door Lindenarboretum en Grote Goor

Algemeen

WINTERSWIJK - Op zondag 16 juli kunnen belangstellenden wandelen door het Lindenarboretum en Grote Goor. De wandeling start om 14 uur en duurt tot ongeveer 16 uur. 

Start is bij de ingang van het Lindenarboretum, Meenkmolenweg, Winterswijk Corle. Auto’s parkeren tegenover de ingang naar huisnr 8 - 10. Deelmemers wandelen door het Lindenarboretum en genieten daar van de diverse vormen en soorten. Ook wordt er verteld over het oude landschap en het waterpompstation. De vele insecten en vlinders op de lindes krijgen aandacht. Daarnaast letten aanwezigen op de bloeiende bloemen. Daarna is er een wandeling door het cultuurlandschap naar de ‘Schaats een’, waar deelnemers langs lopen. Langs een mooi pad met akkerlanden terug naar het arboretum.

Advertenties doorgeplaatst vanuit de krant