Madelon Kuijk nieuwe marketing coördinator 100% Winterswijk
AlgemeenWINTERSWIJK - Madelon Kuijk is de nieuwe marketing – en communicatie specialist van city marketing organisatie 100% Winterswijk. Zij is verantwoordelijk voor promotie van het wonen, werken en winkelen in Winterswijk. Samen met Gienne te Gronde die de recreatieve promotie voor haar rekening neemt vormt zij het uitvoeringsbureau van 100% Winterswijk. Henk van Duinen, bestuursvoorzitter van Stichting Winterswijk marketing is zeer verheugd met de komst van Madelon: "Er staat een stevige organisatie waarmee we nu verder kunnen bouwen aan de promotie van onze prachtige gemeente."
Met diverse promotiecampagnes werd de naamsbekendheid van 100% Winterswijk en de mogelijkheden op het gebied van toerisme & recreatie, werken en wonen verbeterd. Ook realiseerde 100% Winterswijk de Winvred app, kwamen er Duitse 100% Winterswijk kranten en een nieuwe website en ontstonden er nieuwe concepten als Made in Winterswijk en SmartHub On Tour. In 2018 werd de doelstelling om het aantal online contactmomenten (via social media en website) te verdubbelen van 1,3 naar 2,6 miljoen ruimschoots gehaald met 4 miljoen online contactmomenten
Kuijk: "Fijn om binnen deze goed georganiseerde organisatie aan de slag te mogen gaan. Ik verwacht dat we samen verder gaan bouwen aan een sterk en duurzaam merk, 100% Winterswijk."