Nieuwe shirtsponsoren Hendrik-Jan Mensink (Restaurant de Schoppe), Loek Heinne (Heerlijkewijn.nl) en Ferdi Lammers (Fliponline). Foto: PR FC Trias

Nieuwe shirtsponsoren Hendrik-Jan Mensink (Restaurant de Schoppe), Loek Heinne (Heerlijkewijn.nl) en Ferdi Lammers (Fliponline). Foto: PR FC Trias

FC Trias verwelkomt vier nieuwe shirtsponsoren

Algemeen

WINTERSWIJK - Voetbalvereniging FC Trias kan al vele jaren leunen op een zeer hechte en betrokken groep sponsoren die FC Trias op wat voor manier dan ook steunen. Een geweldig lichtpunt is natuurlijk dat er ondanks de coranacrisis, waardoor er geen wedstrijden werden gespeeld, toch maar liefst vier teams in een nieuw wedstrijdtenue konden worden gestoken.

Er van uitgaand dat er in het nieuwe seizoen gewoon gevoetbald kan worden zullen de bedrijfsnamen van Heerlijkewijn.nl op de shirts van vrouwen 2 en, Restaurant De Schoppe op dat van het vrouwen 18+ team gaan prijken. Fliponline gaan we zien bij FC Trias zaterdag 2 en hoopt het zaterdag 3 te scoren in een tenue met het logo van Grijsen Park & Straatdesign.

De sponsorcommissie van FC Trias onderstreepte haar enorme waardering voor de enthousiaste sponsoren Hendrik-Jan Mensink (Restaurant de Schoppe), Loek Heinne (Heerlijkewijn.nl) en Ferdi Lammers (Fliponline) en Patrick Grijsen (staat niet op de foto) Alle sponsoren kregen een ingelijst shirt uitgereikt.

Advertenties doorgeplaatst vanuit de krant