Sven Notten en Imke te Selle presenteren de kassarollen met 100% Winterswijk opdruk. Foto: PR
Sven Notten en Imke te Selle presenteren de kassarollen met 100% Winterswijk opdruk. Foto: PR

Obelink vult de kassa met 100% Winterswijk

Algemeen

WINTERSWIJK - Per jaar vinden meer dan een miljoen bezoekers uit binnen- en buitenland de weg naar Obelink. Betalende bezoekers krijgen sinds kort een kassabon met een uiting van 100% Winterswijk op de achterkant mee naar huis. Een prima manier om potentiële toeristen te informeren over activiteiten in Winterswijk.

"Obelink is een enorme publiekstrekker voor Winterswijk. Weten mensen niet waar Winterswijk ligt? Noem Obelink en dan zie je iedereen instemmend knikken. Ondernemers in het centrum zouden maar wat graag een graantje meepikken van het grote aantal Obelinkbezoekers. Op deze manier proberen we duidelijk te maken dat Winterswijk nog veel meer te bieden heeft dan alleen Obelink", aldus Imke te Selle, coördinator van Winterswijk Marketing, waarvan 100% Winterswijk de campagnenaam is. Naast de kassabonnen voorzien VVV-vrijwilligers Tom en Regina Scholts Obelinkbezoekers van toeristische informatie over Winterswijk tijdens koopzondagen en tijdens bijzondere openstellingsdagen. Informatiemateriaal over Winterswijkse activiteiten ligt standaard in de schappen. Sven Notten, bedrijfsleider bij Obelink, onderstreept het belang van samenwerking. "Winterswijk heeft een regiofunctie. Voor onze bezoekers is het prettig dat ze een dagje Obelink kunnen combineren met een visje happen op de markt en goedkoop koffie in kunnen slaan. Wij krijgen regelmatig vragen of de winkels in het centrum open zijn of waar een 'Pommesbude' te vinden is. Die faciliteiten zijn ook voor onze klanten zeker van toegevoegde waarde."

Advertenties doorgeplaatst vanuit de krant