Nico Damkot en Jetse de Vries. Foto: Kevin ten Dolle
Nico Damkot en Jetse de Vries. Foto: Kevin ten Dolle

Eerste 'pop-up' clubnight in Winterswijk

Algemeen

WINTERSWIJK - Zaterdagavond 27 februari moet het startschot zijn van een hele reeks 'pop-up' clubnights in de Achterhoek. Tenminste als het aan het team van evenementen en adviesbureau Dagaleiri ligt. Zij lanceren op deze zaterdagavond hun concept FOEI!

Door Kevin ten Dolle

Volgens oprichter en eigenaar van Dagaleiri, Nico Damkot, is het evenement duidelijk anders dan de andere evenementen.

Gastvrije ontvangst, goed geluid en licht

"Wij willen de sterke punten uit bijvoorbeeld een restaurant halen en dat gebruiken in ons concept. Een van die sterke punten is bijvoorbeeld de grote gastvrijheid in restaurants, die willen in onze clubnight verwerken. Binnen de reguliere uitgaanscentra wordt je niet overal gastvrij ontvangen en juist met die trend willen wij breken. Wij willen onze gasten de ultieme 'guest-experience' leveren."

Goede dj's
De eerste editie is in de zalen van partycentrum Nijenhuis in Winterswijk. Tijdens de rondleiding door het gebouw komen de ambitieuze plannen van Damkot en zijn kompaan en mede-organisator Jetse de Vries naar voren.

De plek voor het podium wordt bepaald en er wordt gekeken naar de aankleding en inrichting.

"Wij willen vooral uitpakken met het licht en geluid en met de dj's die tijdens FOEI zullen draaien. Dat moet dik in orde zijn, we willen mensen het gevoel geven dat ze ook echt waar voor hun geld krijgen. Mooie uitlichting, goed geluid en natuurlijk erg goede dj's. Deze dj's maken we één voor één bekend via onze Facebookpagina en ik verklap alvast dat we echt een paar bekende en goede dj's hebben weten vast te leggen", aldus Damkot.

Pop-up
In de verschillende aankondigingen op onder meer Facebook wordt er gesproken van een zogenaamd 'pop-up' clubnight. "Dat betekent voor ons, dat het niet elke week is. Wij gaan uit van één keer in de twee maanden. Dan kunnen we de goede service garanderen, die we de gasten willen geven."

"Daarnaast zijn we dan niet gebonden aan één bepaalde gelegenheid en kunnen we ons concept bijvoorbeeld ook in Aalten of Groenlo houden", vertelt De Vries.

Kaartverkoop
"De kaarten verkopen we ook via onze Facebookpagina", zegt Damkot.

"Op 1 januari gaat de kaartverkoop van start en tot 15 januari verkopen we zogenaamde Early Bird FOEI Tickets. Deze mensen krijgen bij binnenkomst één drankje gratis en de garderobe is inbegrepen. De tickets kosten slecht tien euro per stuk. Na 15 januari verkopen we de normale FOEI kaarten en als er genoeg kaarten overblijven dan verkopen we ze aan de deur voor €12,50."


www.facebook.com/dagaleiri


Advertenties doorgeplaatst vanuit de krant